Načini plaćanja
Dostupni su vam sledeći načini plaćanja.
*verzija i datum teksta: 5.6 / 08.04.2023.
Dostupni su vam sledeći načini plaćanja.
*verzija i datum teksta: 5.6 / 08.04.2023.
Plaćanje (avansa i i konačnih prometa) se vrši isključivo u dinarima, shodno našem dinarskom cenovniku (strane valute razmenite pre posete).
Primamo DINA, VISA, MASTER, AMEX kartice.
Kako biste izbegli 1% provizije na plaćanje investicionih proizvoda platnim karticama, predlažemo da porudžbinu platite drugim načinima plaćanja (ebank, gotovina).
Platnim karticama Banke Intese do 6 rata, ili svim kreditnim karticama drugih banaka.
Vašu kupovinu (ili avansnu uplatu) možete da platite putem mobilne aplikacije vaše banke koristeći sistem direktnog i instantnog prenosa sredstava sa vašeg računa na naš putem skeniranja NBS IPS QR koda.
Plaćanje uplatnicom podrazumeva da svoju narudžbinu možete platiti direktnom uplatom u bilo kojoj pošti ili banci. Detaljne podatke koje je potrebno navesti na uplatnici dobijate putem imejla neposredno nakon potvrde narudžbine od strane naših komercijalista.
Nudimo Vam i opciju plaćanja pouzećem (gotovinsko plaćanje kuriru na adresi isporuke). U ovom slučaju nakon potvrde narudžbine roba će Vam biti poslata kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru pri preuzimanju.
Ukoliko ste pravno lice ili korisnik elektronskog bankarstva kao fizičko lice (e-banking), uplatu možete izvršiti prenosom sredstava sa Vašeg računa. Uplatu na osnovu dostavljenog predračuna možete izvršiti (nakon konsultacija sa našim komercijalistima) putem e-bankinga ili uplatom u najbližoj pošti ili banci.
Valuta: RSD
Primalac: “WEDDING CENTAR ZLATARA AS”
Adresa: Jevrejska 34, 21000 Novi Sad
Žiro račun: 160-520158-41 (Banka Intesa)
Svrhu uplate i tačan iznos [javlja komercijalista]
VALUTA: EUR
SWIFT: DBDBRSBG
IBAN: RS35160005140023481094
Correspondent bank SWIFT: BCITITMM
Putnicima (bez srpskog državljanstva i prebivališta) možemo popuniti obrazac zahteva za povrat PDV-a.
(shodno Zakonu o sprečavanju pranja novca i finansiranja terorizma)
Povrat PDV-a stranim državljanima je procedura kojom se, licima koja nemaju državljanstvo Republike Srbije ili nemaju prijavljeno prebivalište na teritoriji Republike Srbije, omogućava da izvrše povraćaj PDV-a za kupljenu nekorišćenu robu u vrednosti preko 150 evra (uključujući PDV) u dinarskoj protivvrednosti, u Republici Srbiji.
Procedura za povrat PDV-a počinje prilikom kupovine u našoj radnji. Potrebno je da sa sobom imate svoj pasoš, i da nam kažete da li ćete po povrat doći u radnju ili želite da vam se povratni PDV uplati na račun.
Pre generisanja fiskalnog računa (štampa ili elektronski oblik), kupac mora da naglasi da želi povrat PDV kao strani državljanin.
Prilikom preuzimanja robe u radnji (ili po kuriru pouzećem) plaćate pun iznos proizvoda (sa PDV), dobijate popunjen i overen obrazac sa dostavljenim podacima stranog državljanina, i fiskalni račun koji mora da sadrži broj pasoša istog stranog državljanina.
Svu tu dokumentaciju, zajedno sa robom (koja ne sme biti otpakovana) pokazaćete službeniku carine Republike Srbije na graničnom prelazu prilikom izlaska iz zemlje. Carinik treba da overi obrazac i to služi kao dokaz da je roba napustila Srbiju. Roba kupljena u našoj prodavnici mora biti izneta sa teritorije Republike Srbije najkasnije u roku od 90 dana od datuma sa fiskalnog računa.
Tako overen obrazac možete nam, u roku od šest meseci od dana izdavanja računa, doneti lično. Iznos PDV-a sa računa biće vam vraćen u gotovini, u našoj prodavnici u kojoj je izdat zahtev.
Uslov je da carinskom organu radi overe podnesete ispravno popunjen obrazac (koji je na lični zahtev popunio prodavac) kao i originalne račune za kupljenu robu.
Originalne račune i overen Obrazac zadržava stranka, a kopiju obrasca zadržava carinik.
Carinik samo vrši overu podnetog Obrasca , ali ne i povrat plaćenog PDV-a.
Na osnovu overenog originala Obrasca, prodavac vrši refakciju plaćenog PDV-a kupcu ili podnosiocu zahteva.
Povrat PDV-a vrši se u dinarima gotovinskom isplatom ili uplatom na dinarski račun u nekoj od srpskih banaka koji navede kupac ili podnosilac zahteva.
Ako je isplata u gotovini, prodavac je obavezan da izvrši refakciju PDV-a odmah, a ako se uplaćuje na račun kupca, odnosno podnosioca zahteva, uplata se vrši u roku od 15 dana od dana prijema zahteva.
Kupac ili podnosilac zahteva potpisom na overenom originalu Obrasca potvrđuje prijem vraćenog PDV-a u gotovini. Taj dokument potom služi prodavcu kao dokaz za poresko oslobođenje sa pravom na odbitak prethodnog poreza.