Uslovi Kupovine • Ugovor o Kupovini

Priručnik o uslovima kupovine, reklamacijama i odgovornosti

Zlatara AS (u daljem tekstu “Prodavac”) je kreirala ovaj sajt (u polju adrese u Vašem pretraživaču glavni domen mora da bude zlatara-as.rs sa znakom katanca i detaljima sertifikata autentičnosti kompanije Cloudflare) na kojem možete lako i udobno da istražite našu ponudu, da se edukujete o nakitu, da stupite u kontakt sa nama, kao i da iskažete zainteresovanost za određene komade nakita. Prodavac je definisao pravila i uslove kupovine, shodno zakonskim regulativama, koja su važeća i obavezujuća.

Uvod

Ovim dokumentom precizno su definisane obaveze koje imaju obe strane – Vi (u daljem tekstu Kupac) i “Wedding Centar Zlatara AS” (Prodavac). Obaveze, odgovornosti i uslovi kupovine su navedena u nastavku teksta. Zadržavamo pravo na promenu ovih uslova, bez obaveze da obavestimo Kupca o izmenama odredbi, stoga je neophodno da Kupac pre svake kupovine pročita ovaj dokument.

Ovaj dokument se redovno dopunjuje i ažurira.

Verzija i datum dokumenta: 8.5 / 29.03.2022.

Saobraznost robe

Ugovorom Prodavac garantuje da je predmet po definisanim specifikacijama. Prodavac ne garantuje otpornost predmeta na habanje i/ili fizička oštećenja (koja mogu da prouzrokuju materijalne gubitke, kao na primer gubitak i/ili oštećenje dragog kamena i/ili plemenitog metala), kao ni mogućnost naknadnog korigovanja predmeta. Predmet saobrazan ugovoru se definiše kao takav, da po kvalitetu i funkcionisanju (ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste) odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste, i što kupac može osnovano da očekuje, s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe, jasno naznačenim u Ugovoru.

Slanje robe kurirskom službom

Poručenu robu (ukoliko se nalazi na stanju) Prodavac predaje kurirskoj službi u najkraćem mogućem roku (obično u roku od par dana). U slučaju da se naručena roba izrađuje po porudžbini, rok za izradu i dostavu se saopštava Kupcu. Očekivano vreme isporuke od momenta slanja je oko dva radna dana – na teritoriji Srbije, tri do deset dana ukoliko se šalje za inostranstvo. Na vreme isporuke mogu da utiču vanredne situacije, vremenske nepogode, i ostale više sile. Kurirske službe ne dostavljaju na teritoriju Kosova. U nekim situacijama je moguća i međunarodna dostava. Kupac je u obavezi da dostavi tačne podatke prilikom poručivanja, u suprotnom porudžbina se otkazuje. U slučaju da se prilikom poručivanja robe jave određene nejasnoće, Prodavac će u najkraćem roku stupiti u kontakt sa Kupcem kako bi se tačno utvrdili svi detalji porudžbine, adresa i ostale kontakt informacije. U slučaju poteškoća prilikom isporučivanja robe, Prodavac ne može da bude odgovoran. Kupac će moći da stupi u kontakt sa kurirskom službom na osnovu broja paketa, koji je Kupcu javljen. Ukoliko Prodavac nije u mogućnosti da organizuje dostavu robe, Kupac će biti obavešten.

Troškovi dostave

Unutar Republike Srbije (a izuzev teritorije KiM), dostava košta do oko 500 dinara po paketu – dostava se naplaćuje u gotovini u dinarima kuriru prilikom preuzimanja robe. Cena poručene robe ne sadrži troškove dostave. Troškovi dostave zavise od kurirske službe. Kupac plaća troškove dostave. Kurirske službe naplaćuju i uslugu prenosa novca ukoliko porudžbinu plaćate pouzećem. Troškove međunarodne dostave plaća Kupac, ukoliko je dostava moguća, cena bude oko 100€ (mogući su dodatni porezi, carinske tarife i takse).

Naplata, valuta, PDV i statusa porudžbine

Cene na sajtu su izražene u evrima, i informativne su. SAJT “ZLATARE AS” NIJE ONLINE TRGOVINA: cene su samo informativne, nisu prodajne: tačne prodajne cene ćete naći u maloprodajnim objektima ili pozivom Call Centra, biće vam saopštena pre kupovine i plaćanja. Ukoliko se Kupac odluči za kupovinu na daljinu, biće mu javljena tačna cena u dinarima pre kupovine. Sve su cene maloprodajne i sa uračunatim PDV-om. Strani državljani imaju pravo da traže obrazac za zahtev povrata PDV-a.

Prilikom poručivanja robe, Kupac može da plati na više načina:

  • lično u nekoj od naših radnji, (strane valute ne primamo) preferiramo kartično plaćanje
  • pouzećem po kuriru (troškovi dostave nisu uračunati u cenu proizvoda),
  • elektronski
  • nalogom za prenos
  • pravna lica mogu platiti virmanski po profakturi, elektronski.

Za informacije o načinima plaćanja u prodajnim objektima posetite stranicu Načini plaćanja ›

Nakon poručivanja robe, Kupac može da se informiše o statusu porudžbine putem standardnih metoda komunikacije koje se nalaze na Kontakt stranici ›

Politika vraćanja, odustajanja i naplata depozita

Za proizvode koji se izrađuju i/ili uvoze po porudžbini, naplaćuje se depozit u visini od 50% cene porudžbine, nekada i trošak usluge izrade/projektovanja. Kupac ima pravo da odustane od kupovine isključivo ako da je kupljena roba sa stanja (nije izrađivana za kupca), i samo ako roba nije nošena, i/ili oštećena (izgrebana, vidno pohabana).

Izuzeci od prava na odustanak od ugovora • Član 36 Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju: 1) pružanja usluga, nakon što je usluga u potpunosti izvršena, ako je pružanje usluge počelo nakon izričite prethodne saglasnosti potrošača i uz njegovu potvrdu da zna da gubi pravo na odustanak od ugovora kada trgovac u potpunosti izvrši ugovor; 2) isporuke robe ili pružanja usluga čija cena zavisi od promena na finansijskom tržištu na koje trgovac ne može da utiče i koje mogu nastati u toku roka za odustanak; 3) isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane (“Sl. glasnik RS”, br. 88/2021)

Roba mora da se plati u celosti i preuzme najkasnije 30 dana od datuma spremnosti robe, ili najkasnije 90 dana od dana porudžbine, koje god je ranije. U slučaju odbijanja preuzimanja spremne robe u predviđenom roku, Prodavac jednostrano raskida ugovor o kupovini, bez povrata avansne uplate Kupcu.

Garancija i pravo na reklamaciju

Prava Kupca (u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača):

  • 14 dana – Kupac ima pravo da odustane od kupovine ukoliko je kupovina obavljena na daljinu, van prostorija maloprodajnih objekata, pod uslovom da je isporučena roba sa stanja, i da roba nije korišćena/nošena, i/ili oštećena.
  • Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Kupcu na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju Kupca mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije
  • 15 dana – rok za rešavanje reklamacije. Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost Kupca. Ukoliko Prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Kupca u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti Kupca i navede rok u kome će je rešiti.

Fizička oštećenja, održavanje nakita i kamenja

NE POSTOJI GARANCIJA NA OTPORNOST NAKITA NA HEMIJSKA OŠTEĆENJA, KOJA NASTAJU USLED KONTAKTA SA HEMIKALIJAMA, KAO NI NA FIZIČKA OŠTEĆENJA I HABANJA NASTALA USLED NOŠENJA

Legure zlata su relativno mekane, zbog čega su podložne grebanju, krivljenju, lomljenju, deformisanju i habanju. Drago kamenje, cirkoni i dijamanti jesu tvrdi, ali nisu neuništivi – usled nezgodnog udarca može da im se odlomi deo, ili pak da se u celosti smrskaju. Bilo koji kamen možete izgubiti ili oštetiti. Sva navedena oštećenja se smatraju fizičkim oštećenjima.

Servisiranje navedenih fizičkih oštećenja je često moguće, dok se zamena izgubljenog, oštećenog ili uništenog kamena naplaćuje po cenovniku. Ukoliko popravka nije moguća, biće ponuđena izrada novog predmeta, po cenovniku, ukoliko je izrada takvog predmeta i dalje dostupna opcija.

ČESTI UZROČNICI OŠTEĆENJA

Vlakna peškira, džempera i sl. mogu polomiti, deformisati, pomeriti krapne (sitne držače kamenja). Obratite posebnu pažnju na kontakt sa kvakama, escajgom, predmetima od stakla (čaše, flaše, telefoni) umivaonicima, kadama, slavinama, metalnim predmetima (telefoni, laptopovi) i sa rajsferšlusom torbi (svi navedeni predmeti su tvrđi od legura zlata i vremenom će sigurno naneti ogrebotine ili veće štete).

Ukoliko mislite da je nakit pretrpeo fizičko oštećenje, donesite predmet na detaljan pregled.

SJAJNE POVRŠINE NAKITA REPARIRAMO POLIRANJEM (PREDLAŽEMO JEDNOM GODIŠNJE).
PRVOBITNI SJAJ KAMENJA SE VRAĆA ČIŠĆENJEM PREDMETA KOD KUĆE ILI U RADIONICI.

O leguri belog zlata: u industriji juvelirstva standardna praksa i deo završne obrade jeste da se nakit od bele legure zlata presvlači slojem belog rodijuma (rodiniranje). Rodijum daje konačnu belu boju nakitu od legure belog zlata (koja bi bez tretiranja rodijumom bila žućkasto-bele boje). Vremenom, usled nošenja i habanja nakita, sloj rodijuma polako nestaje, i prsten od legure belog zlata postaje žućkaste boje. Kako bi se vratila bela nijansa predmetu, preporučljivo je da se predmet ponovo rodinira.

O sjaju kamenja i nakita: nakit se haba usled svakodnevnog nošenja, pogotovo prstenje, koje se nalazi na rukama, a koje redovno dolazi u kontakt sa tvrđim predmetima i grubim površinama. Sjajne površine matiraju, površina nakita se oštećuje. Tokom nošenja svaki kamen će se zaprljati, bio on besplatan cirkon, prirodni dragi kamen ili dragocen dijamant. Sve ovo ne znači da nakit nije kvalitetan, ili da nije izrađen po industrijskim standardima. Radi se o normalnoj pojavi usled nošenja koja kod kamena izaziva zamućenje, jer se na nakit nanose prirodna ulja kože i parfema, kreme, nečistoće iz vazduha, a kod samog metala mehanička oštećenja u vidu ogrebotina. Čišćenje i poliranje postaje neophodno, kao deo redovnog održavanja (poliranje, rodiniranje legure belog zlata, ultrazvučno čišćenje).

Predmeti koji se nose svakodnevno, češće i brže se habaju i prljaju. Kod širih burmi su uočljivija habanja u odnosu na uže prstenje. U zavisnosti od ophođenja prema prstenju, održavanje može da bude češće potrebno. Naš savet je da se nakit nosi sa posebnom pažnjom, skida češće, kao i da se kamenje kod kuće održava i čisti mekanom četkom za zube, penom neabrazivnog tečnog deterdženta, u kombinaciji sa toplom vodom, a čim se pojavi potreba, da se donese nakit na održavanje. Ukoliko niste u mogućnosti da dostavite nakit kod nas na održavanje, on može da se održava i u mnogim lokalnim zlatarama (traži se usluga poliranja i rodiniranja).

Redovno održavanje: Svaki prsten (kao i burma) zahteva redovno održavanje u našoj ili uslužno u nekoj drugoj zlatarskoj radionici.

Kod kuće zamagljeno kamenje čistite mekanom četkom za zube uz malo tečnog deterdženta, pod toplom vodom. Trljajte četkom oko kamenja, lagano, sa svih strana.

Izbijanje kamenja iz nakita

KAMEN NIKADA NE ISPADNE/OŠTETI SE SAM OD SEBE. SVAKO ISPADANJE/OŠTEĆENJE KAMENA JE POSLEDICA FIZIČKOG OŠTEĆENJA, A ZA FIZIČKA OŠTEĆENJA PRODAVAC NIJE ODGOVORAN.

Kamenje ne lepimo u naš nakit. Shodno strogim industrijskim standardima i savremenim tehnikama, sitni delovi legure metala drže kamenje (krapne). Šanse da izbijete ili oštetite kamen ili krapne su izuzetno male. Nakit iz kojeg je izbijen kamen ili nakit sa oštećenim kamenom može da se donese u neku od naših radnji. Nakon detaljnog pregleda pokušaće se ugradnja zamenskog kamena, o trošku Kupca. Cena popravke se formira nakon procene štete i saopštava se Kupcu na saglasnost. Može da se desi da je predmet pretrpeo oštećenje koje ne može da se popravi u našoj radionici. Posebnu pažnju zahtevaju laganiji predmeti koji imaju tanke elemente po dizajnu, ili veliko, izloženo kamenje. U industriji juvelirstva ne postoji garancija proizvođača da bilo koji kamen nećete izbiti ili oštetiti.

OSETLJIVA ROBA!! IZJAVA O ODRICANJU ODGOVOROSTI • PRODAVAC PRESTAJE DA BUDE ODGOVORAN ZA NAKIT TRENUTKA KADA VLASNIŠTVO PREĐE NA KUPCA!

  • NAKIT OD BILO KOJE LEGURE BILO KOJE FINOĆE ZLATA, PLATINE I SREBRA SE VIDNO HABA I GREBE USLED NORMALNOG NOŠENJA
  • BILO KOJI KAMEN U NAKITU (PRIRODAN I SINTETIČKI) MOŽE DA SE ZAPRLJA, ZAMAGLI, OŠTETI, IZGUBI, ISPADNE, SMRSKA I IZGREBE.
  • USLED MEHANIČKOG, FIZIČKOG ILI HEMIJSKOG OŠTEĆENJA SAM PREDMET MOŽE DA SE POLOMI, PARČE ODLOMI, OŠTETI, ISKRIVI ILI IZGUBI.

PAŽNJA! ROBA NE DOLAZI SA GARANCIJOM KOJA POKRIVA NAVEDENA FIZIČKA OŠTEĆENJA!

Nakit ne dolazi sa osiguranjem. Pojam “garancije” kod nakita ne podrazumeva otpornost na fizička, mehanička i hemijska oštećenja, nego se odnosi na opštu saobraznost predmeta na relevantne deklarisane karakteristike, za čiju tačnost garantuje Prodavac, a u zavisnosti od vrste predmeta saobraznost sa deklarisanom finoćom plemenitog metala potvrđuje i Direkcija za mere i dragocene metale Ministarstva trgovine.

Deklaracija o nakitu

DEKLARACIJA OPISUJE VRSTU I FINOĆU PLEMENITOG METALA KAO I SPECIFIKACIJE  DRAGOG KAMENJA.

Na deklaraciji ćete naći podatak o finoći legure 8K predmeta sa zlatom (oznake 333), i predmeta od dragocenog metala (585 14k, 750 18k, 900 22k zlato, srebro 925, platina Pt950); takođe se deklariše i težina predmeta. Deklaracija sadrži i specifikacije kamenja, kao što su: vrsta kamena, težina (u ct), čistoća, i/ili boja.

Iritacije i alergijske reakcije

Iritacije i alergijske reakcije • NE MOŽEMO DA BUDEMO ODGOVORNI, KAO NI DA REFUNDIRAMO ROBU U SLUČAJU POJAVE IRITACIJE ILI ALERGIJSKE REAKCIJE NA NAKIT.
Garantujemo da su legure (585 i 750 finoće zlata kao i 950 platine) od kojih izrađujemo nakit proverene sa strane Direkcije za mere i dragocene metale, i da su u skladu sa regulativama propisanim sa strane Ministarstva Privrede. Legure manjih finoća su takođe u skladu sa industrijskim i EU standardima legiranja. Alergijske reakcije se javljaju zbog prisustva nikla u leguri belog zlata, ili bakra u leguri roze i žutog zlata, dok su iritacije najčešće prouzrokovane zadržavanjem vlage, vode, sapunice ili kućnih hemikalija ispod prstena i/ili reakcije kože sa metalima u leguri. Konsultujte se sa dermatologom ukoliko redovno dolazi do reakcije.

Korekcije veličine – Prstenje i veličina prstiju

RADIONICA ĆE PROCENITI I JAVITI IZVODLJIVOST, ROK I CENU KOREKCIJE ILI POPRAVKE.

Ne garantujemo mogućnost korigovanja izrađenih predmeta. Burme bez kamenja možemo da probamo da korigujemo, mogu se videti tragovi korekcije, kao što su vidljivo mesto spoja/vara, diskoloracija oko mesta korekcije, izgrebanost po spoljašnjosti i/ili unutrašnjosti predmeta, trajni totalni ili delimični nestanak unutrašnje gravure. Burme sa kamenjem ne korigujemo jer se time ugrožava stabilnost nosača/držača kamenja. Ukoliko procenimo da predmet možemo da korigujemo, korekcija će biti naplaćena po aktuelnom istaknutom cenovniku. Pokušaj korekcije ne garantuje uspeh korekcije. Kupcu će biti ponuđena opcija korekcije isključivo ukoliko se proceni da je tehnički moguće izvesti korekciju predmeta na kvalitetan način. Burme i vereničko prstenje neretko imaju kamenje ili po dizajnu određen rad ili gravuru, zbog kojih korekcija nije moguća. Tada je jedino rešenje izrada novog predmeta, po aktuelnom cenovniku i roku izrade. Ukoliko su uslovi ispunjeni, kupljen verenički prsten može da se zameni za drugi u odgovarajućoj veličini.

OBIM PRSTIJU SVAKODNEVNO VARIRA.

Naši prodavci su iskusni da stručno procene koja veličina prstena je najverovatnije idealna za Kupca, ali Kupac donosi finalnu odluku o veličini prstena koja će biti izrađena. Nije svejedno da li se prsti mere u letnjem ili zimskom periodu, ujutru ili uveče. Zbog navedenih razloga, uz naše savete, Kupac donosi konačnu odluku o veličini za koju veruje da će odgovarati

Varijabilni faktori prilikom izrade nakita

NAPOMENA: Prilikom poručivanja nakita na osnovu uzoraka koje ste lično videli i probali, moguća su sitna odstupanja između finalno izrađenih predmeta i tih uzoraka, u vidu varijabilnih faktora, kao što su: širina, debljina, nijanse i intenzitet boje legure zlata, i/ili crnog rodijuma, žute pozlate, roze pozlate, belog rodijuma, matiranosti završne obrade, unutrašnja i spoljašnja zaobljenost, oblik, subjektivni osećaj udobnosti. Sva moguća odstupanja su diskertna, ako uopšte dođe do njih. Veličina obima prstena/burme takođe može da odstupa, do pola broja od poručene veličine. Sitna odstupanja, do oko 10%, u merama (širina, debljina, zaobljenost, i sl.) izrađenog predmeta su moguća shodno industrijskim procesima.

Roba iz naše ponude se ne prodaje (ne naplaćuje) na gram. Cene nisu formirane po gramu.

Cene burmi formiramo po modelu, po veličini, širini, debljini, finoći, i broju i vrsti kamenja. Sitna odstupanja u merama (do 10%), shodno standardima i usled industrijskih procesa su moguća i ne uvažavaju se kao reklamacija.

Cene prstenja i ostalog nakita formiramo po modelu. Cena se ne formira po gramaži. Poručivanje izrade bilo koje veličine vereničkog prstena ne utiče na prodajnu cenu. Nakon kupovine prvog predmeta (prstena ili drugog nakita), svaki naredni izrađeni predmet, može da se razlikuje (od prethodnog predmeta) u gramaži i debljini, širini (do 10%). Modeli prstenja se izrađuju po predefinisanim kalupima, tehnikom livenja, prethodno izrađenim u 3D-u.

Svaka korekcija predmeta (prstena, burma, lanac) može da dovede do razlike u gramaži prstena. Prilikom skraćivanja odstranjena količina metala se ne vraća kupcu. Na ugovorenu cenu predmeta ne utiče korekcija veličine predmeta.

Cenovnik usluga (servis, održavanje, korekcije, popravke)

SERVISIRANJE / ODRŽAVANJE

POZLATA / RODINIRANJE 800.-

POLIRANJE (sjajna završna obrada) besplatno

POPRAVKE min. 800.-
(moguće su skuplje popravke, i naplata zamenskog kamenja)

REPARACIJA mat završnih obrada 800.-

GRAVURA je moguća samo prilikom poručivanja (izrade), i samo kod određenih modela / kolekcija – Ne graviramo naknadno (u već izrađen nakit), ne prepravljamo/brišemo postojeće gravure.

LANČIĆI (dodavanje alkice za kraće podešavanje)
min. 800.-

KOREKCIJA VELIČINE

SKRAĆIVANJE PRSTENA 800 – 1.600

(prvo skraćivanje je gratis ukoliko je prsten kupljen sa stanja, i samo u roku od 30 dana od kupovine)

POVEĆANJE PRSTENA ZA BROJ min. 800

(prva korekcija je gratis ukoliko se prsten širi za jedan broj, i ukoliko je prsten kupljen sa stanja, i samo u roku od 30 dana od kupovine)

POVEĆANJE PRSTENA ZA VIŠE BROJEVA
min. 2.400.-

KOREKCIJA BURME (samo ako dizajn dozvoljava)
min. 800.-

SERVISNI UGOVOR – ODGOVORNOSTI, NAPOMENE I USLOVI

PRUŽALAC USLUGE PREDAT PREDMET ŠALJE RADIONICI KOJA ĆE PROCENITI IZVODLJIVOST, NAKON ČEGA ĆE CALL CENTAR JAVITI IZVODLJIVOST, ROK I CENU KOREKCIJE ILI POPRAVKE. Prosleđivanje radionici i procena izvodljivosti najčešće traje manje od 7 dana. Nakon procene i potvrde saglasnosti korisnika usluge, sama korekcija/popravka najčešće traje manje od 10 dana.
  1. Sve korekcije, popravke i održavanja se naplaćuju prema aktuelnom cenovniku, koji je istaknut u prodajnim objektima.
  2. Ukoliko se predmet skraćuje odstranjivanjem parčeta metala, ono se ne vraća korisniku usluge. Smanjenje, ili bilo koja vrsta korekcije veličine ne umanjuje prethodno ugovorenu prodajnu cenu.
  3. Prilikom povećanja veličine, korekcija može da podrazumeva unutrašnje brušenje (predmet može da se diskretno istanji, težina može neznatno da se umanji), ili da iziskuje dodavanje parčeta legure zlata (prema cenovniku).
  4. Prilikom bilo koje vrste korekcije, predmet se neretko polira, zbog čega gravure i ostale oznake mogu biti trajno i nepovratno uklonjene. Nismo u mogućnosti da ponovo graviramo u predmet (dostupne su vam uslužne graverske radnje).
  5. OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI: Ukoliko razlika u velilčinama bude prevelika za uspešnu korekciju, ili radionica proceni da predmet ima određene elemente dizajna ili poziciju i tehniku ugradnje kamenja, zbog čega korekcija možda ne bi bila uspešna, ona neće biti izvedena/pokušana. Korisniku usluge će biti ponuđena opcija odustajanja od usluge, ili (ukoliko je dostupna) opcija izrade novog predmeta, (ukoliko je model i dalje deo ponude, nije nošen i vraćen u roku od 30 dana). Korigovane predmete najčešće ne korigujemo ponovo.
  6. Mogući su vidljivi tragovi uspešne korekcije, u vidu promene oblika šine prstena, linije i tačkica na mestu spoja/vara, i žućkaste površine (trag tzv. lota koji se koristi u industriji za spajanje metala). Navedeni tragovi su standardna pojava shodno industrijskim procesima i standardima.
  7. Tokom održavanja: poliranje i nanošenje mat završne obrade može da ukloni sloj belog rodijuma sa predmeta od bele legure zlata i/ili unutrašnje gravure i ostale oznake. Ponovno rodiniranje predmeta se vrši po cenovniku, u dogovoru sa Korisnikom usluge.
  8. ODRICANJE ODGOVORNOSTI: Tokom pokušaja popravke već oštećenog predmeta (deformisan, polomljen, udaren i sl.), može doći do većeg oštećenja. Usled udarca već oštećen kamen može da se raspadne tokom pokušaja popravke, oslabljena krapna da se odlomi. Pružalac usluge nije odgovoran za novonastale štete. Ne garantujemo uspeh popravke. Ovim ugovorom Korisnik usluge preuzima odgovornost i rizike mogućih novih materijalnih šteta usled pokušaja popravke oštećenog predmeta.
  9. Cene nakita iz naše ponude nisu formirane po težini. Svaki model ima svoju cenu. Zadržavamo pravo na sitna odstupanja u merama, shodno industrijskim standardima i procesima. Prstenje se izrađuje po predefinisanim i već izrađenim 3D kalupima, tehnikom livenja. Nakon kupovine prvog prstena, svaki naredni izrađeni prsten istog modela, može da se razlikuje u težini i merama (do 10%).

SAGLASNOST I PROMENE USLOVA

Kupovinom kod Prodavca, kao i korišćenjem njegovih usluga, “Kartica Vernosti” i “Poklon Kartica“, kao i telefonskog poručivanja (poziv i sms), preko aplikacija za komunikaciju (Viber, Instagram, WhatsApp, Messenger), ili poručivanja putem elektronske pošte, potvrđujete da ste pročitali, razumeli i složili se sa svim gore navedenim Uslovima Kupovine i Usluga. Prodavac se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće na dan objave novog dokumenta.

Imate pitanja?

Kontaktirajte sa nama, stojimo vam na raspolaganju.