Zlatara AS je dinamičan, stabilan, perspektivan brend, inovativan i moderan koncept maloprodaje, formiran za VIP (1-na-1) način prodaje: kupac ima interakciju sa ličnim konsultantom (prodavcem). Kupcu se pruža prvoklasno iskustvo istraživanja burmi i prstenja, i ostalog luksuznog nakita, robe i proizvoda iz naše ponude. Zlatara AS veruje da svaki kupac zaslužuje:
Prodavci direktno predstavljaju viziju našeg koncepta, i značajan su deo celokupnog iskustva.
Ukoliko smatrate da ste odgovarajući kandidat pošaljite CV na [email protected]
Srećno!
Idealan menadžer prodaje i logistike nabavke je vešt za računarom, pošten, disciplinovan, inteligentan, komunikativan, snalažljiv, strpljiv, odgovoran, prijatan, druželjubiv, profesionalan i informisan; temeljno poznaje proizvode i usluge poslodavca, strogo se pridržava Pravilnika o radu, uredno, savesno i precizno izvršava delegirane Radne obaveze.
Menadžer prodaje i logistike nabavke je odgovoran za sve aktivnosti prodaje, nabavke, propratne dokumentacije, komunicira sa kupcima, dobavljačima i saradnicima, evidentira i procesuira prodaje, porudžbine, i ostale poslovne aktivnosti.
Menadžer prodaje i logistike nabavke je u obavezi da poznaje principe:
uz vrlo profesionalan i srdačan odnos sa kupcima, kolegama i menadžmentom, kao i da poznaje sve specifičnosti proizvoda i usluga koje nudi, i da intuitivno i efikasno prepozna potrebe kupaca.
Idealan prodavac je harizmatičan, pošten, disciplinovan, moderan, zreo, inteligentan, komunikativan, snalažljiv, strpljiv, odgovoran, prijatan, druželjubiv, profesionalan i informisan; pokazuje napredna znanja o proizvodima i uslugama poslodavca, strogo se pridržava Pravilnika o radu, uredno, savesno i precizno izvršava delegirane Radne obaveze.
Prodavac je odgovoran za sve prodajne aktivnosti, za komunikaciju sa kupcima, evidentiranje prodaja, porudžbina, i ostalih poslovnih aktivnosti, pružanje adekvatne usluge i edukacije o proizvodima i uslugama.
Prodavac je u obavezi da poznaje ili savlada principe maloprodaje, i trgovine luksuznom robom; uz vrlo profesionalan i srdačan odnos sa kupcima, kolegama i menadžmentom, kao i da poznaje sve specifičnosti proizvoda i usluga koje nudi, i da intuitivno i efikasno prepozna potrebe kupaca
Idealan prodavac je harizmatičan, pošten, disciplinovan, moderan, zreo, inteligentan, komunikativan, snalažljiv, strpljiv, odgovoran, prijatan, druželjubiv, profesionalan i informisan; pokazuje napredna znanja o proizvodima i uslugama poslodavca, strogo se pridržava Pravilnika o radu, uredno, savesno i precizno izvršava delegirane Radne obaveze.
Prodavac je odgovoran za sve prodajne aktivnosti, za komunikaciju sa kupcima, evidentiranje prodaja, porudžbina, i ostalih poslovnih aktivnosti, pružanje adekvatne usluge i edukacije o proizvodima i uslugama.
Prodavac je u obavezi da poznaje ili savlada principe maloprodaje, i trgovine luksuznom robom; uz vrlo profesionalan i srdačan odnos sa kupcima, kolegama i menadžmentom, kao i da poznaje sve specifičnosti proizvoda i usluga koje nudi, i da intuitivno i efikasno prepozna potrebe kupaca